zaterdag 12 juli 2008

Dag 5; Revelstoke

Vandaag zijn we naar Revelstoke gereisd. Vanmorgen op tijd van bed gegaan en ontbeten in de frisse ochtendzon. Om 8:15 reden we van onze camping af en zijn we via Kaslo en de veerboot naar Revelstoke gereden. Onderweg hier en daar nog even gestopt en heel toevallig kwamen er nog twee campers aan van Cruise Canada waar wij onze camper ook bij huren. Leuk toeval was dat dit ook een groepje Nederlanders waren die met de familie, opa en oma en nichtjes op vakantie waren in Canada.
Bij een kleine waterval nog even wat foto's gemaakt om vervolgens gauw door te rijden naar de ferry. Deze gaat, vanaf onze kant dan, op het halve uur. Gelukkig konden we nog mee en verliep de overtocht prima. En was nog gratis ook :)
Eenmaal in Revelstoke aangekomen konden we onze camping Lamplighter Campground snel vinden die we al eerder via internet hadden opgezocht. En wat blijkt; ze hebben free wifi. Dus vandaar dat er nu ook gelijk zoveel items op de weblog bij zijn gekomen... Straks gaan we Revelstoke nog even verkennen en morgen blijven we hier ook nog de hele dag.

Anoniem zei

Hey luitjes,

Mooie foto's en leuk reisverslag.
We volgen jullie tijdens je verdere reis!