Posts tonen met het label Amber. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Amber. Alle posts tonen

maandag 8 augustus 2011

Een sprookje...

Het is vakantie dus dat betekent even niet aan het werk maar leuke dingen doen :) Op 3 augustus zijn we met opa en oma naar het Sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. Een mooi park waar de kleintjes van kunnen genieten. En niet alleen de kleintjes, ook papa's vinden het erg leuk. Diverse attracties, speeltoestellen (waaronder een heule grote glijbaan...), dieren en niet te vergeten veel kabouters zijn dan ook overal te vinden.


Amber vond het allemaal heel erg leuk en keek haar blauwe oogjes uit. De kabouterhuisjes zijn ook precies haar van haar formaat. Niet die van papa... die moet nog al veel bukken en oppassen dat ie z'n kop niet stoot. Maar dat is maar bijzaak.


Gelukkig hebben we maar eventjes wat regen gehad en voor de rest was het prima weer. Een ideale dag om naar dit leuke park te komen. Het is mij helemaal niet tegengevallen, in tegendeel zelfs, we gaan er zeker nog een keer heen. Het is een ruim park waar je je de hele dag kunt vermaken (en de kinderen ook...)


Zoals gewoonlijk hebben we nog meer foto's gemaakt en die zijn in de volgende slideshow te vinden. De foto's van Sprookjeswonderland in Enkhuizen. Een aanrader...

woensdag 16 februari 2011

Een jaar voorbij


Het is alweer 12 maanden geleden dat onze dochter Amber is geboren. Wat gaat de tijd toch snel en wat kan er in en jaar veel gebeuren. Ligt ze een jaar geleden nog hulpbehoevend in je armen, nu stapt ze al in het rond. Weliswaar nog aan je vingers (voor de veiligheid dan) maar ze heeft al een aardig willetje waar ze heen wil stappen. Nog even en dat gaat ook vanzelf (scheelt weer rugklachten voor papa en mama...).

Je eerste verjaardag blijft een bijzondere dag en dat hebben we dan ook gevierd met familie, vrienden en buren. Het was een gezellige drukte waarbij er aardig wat cadeautjes zijn geschonken. Weer veel speelplezier dus. Het is dan ook erg vervelend om samen met Amber te moeten spelen met al dat leuks...


Een heel nieuw jaar voor de boeg met heel veel nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen. Waar zullen we bij je tweede verjaardag staan. Een driewieler, een fiets, of moet papa alvast sparen voor je rijbewijs :s

Lekker taart eten.

[Update: Link werkte niet.... nu wel weer...]
Meer foto's van haar verjaardag staan weer in een slideshow.