maandag 31 maart 2008

KIEK! is uit

Eindelijk is het dan zover, KIEK! is uit. Het is een dik 100 pagina's tellend fotoboek met diverse foto's uit mijn portfolio.

Afgelopen zaterdag is het eerste exemplaar aan mij overhandigd. Welliswaar door iemand van TNT, maar toch, het was een gedenkwaardig moment. Was toch een spannend moment, want hoe zou het er uit zien? Het is toch je eerste boek die je uitbrengt. Het viel me niks tegen; een mooi boek met wel hele mooie foto's er in.

Voor iedereen die nu nieuwsgierig is geworden, ook jij kunt in het bezit komen van een prachtexemplaar. Klik op de volgende link en je kunt er zelf een bestellen. "Ja, ik wil een boek!"

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Topper! Echt leuk zo'n boek...

Een aanrader voor een ieder die geinteresseerd is in mijn lieftallige collega zijn werk :)...

Denk dat ik ook maar wat foto's bij elkaar ga zoeken en een boek ervan laat drukken!